Szkolenia/terminy

Propozycje szkoleniowe zostały podzielone na dwie główne kategorie…

SZKOLENIA BAZOWE

  • KONSTRUOWANIE INDYWIDUALNEGO PROGRAMU ZAJĘĆ- struktura i sztuka formułowania celów
  1. poziom basic
  2. poziom advanced

Szkolenia bazowe prezentują niezbędne podstawy umożliwiające planowe i efektywne oddziaływania edukacyjno- terapeutyczne

SZKOLENIA UZUPEŁNIAJĄCE

  • PAP/ACA –Przystosowana Aktywność Poznawcza –poziom expert
  • MIĘDZY EDUKACJĄ- OPIEKĄ I TERAPIĄ – organizacja zajęć rewalidacyjno-wychowawczych
  • CHCĘ SIĘ BAWIĆ- JAK WSPIERAĆ ZABAWĘ I ROZWIJAĆ ZAINTERESOWANIA DZIECKA Z GŁĘBOKĄ WIELORAKĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
  • ZAJĘCIA ZINDYWIDUALIZOWANE VS ZAJĘCIA GRUPOWE – propozycje rozwiązań

Szkolenia uzupełniające stanowią ważny element rozwijający i poszerzający wiedzę i umiejętności w obszarze edukacji opieki i terapii osób z GWN

…realizowane w następujących formułach:

Szkolenia STACJONARNE

Szkolenia stacjonarne są realizowane na zamówienie placówki w terminach weekendowych. Zakres tematyczny obejmuje treści realizowane w formie on-line z poszerzonym udziałem ćwiczeń praktycznych. Struktura i zakres tematyczny szkoleń „zamawianych” może uwzględniać potrzeby i specyfikę placówki dla której są realizowane. Każdy z uczestników otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. Kontakt w sprawie szkoleń poprzez formularz lub pod nr telefonu 500272553

Szkolenia on-line

Szkolenia on-line realizowane są w formie spotkań z wykorzystaniem platformy ZOOM lub WTL. Czas trwania zależny jest od zakresu tematycznego. Zapisu na szkolenie dokonuje się poprzez link zamieszczony na stronie. Kazdy z uczestników otrzymuje możliwość samodzielnego wydruku zaświadczenia potwierdzającego udział w szkoleniu korzystając z platformy GWN. Osoby posiadające konto na platformie mogą korzystać z materiałów dodatkowych związanych z realizowanym szkoleniem oraz innych darmowych zasobów.

webinary

Webinary to krótkie formy spotkań informacyjno szkoleniowych będące odpowiedzią na bierzące zapotrzebowanie, nurtujący problem na który oczekujemy odpowiedzi lub potwierdzenia własnych przemyśleń. Stanowią wstęp do danej problematyki

wsparcie superwizyjne

Wsparcie superwizyjne to forma podnoszenia kompetencji edukacyjnych i terapeutycznych poprzez analizę własnej pracy przez pryzmat relacji i jakości nawiązanego kontaktu z uczniem z wieloraką niepełnosprawnością. Forma dobierana jest do potrzeb i gotowości uczestników. Może mieć charakter grupowy i/lub indywidualny. Realizowana poprzez udział w zajęciach i obserwację bezpośrednią i/lub analizę materiału filmowego. Szczegółowe zasady podane są po zdefiniowaniu potrzeb i oczekiwań grupy/osoby. Podstawą na której budowany jest proces superwizyjny jest zbudowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa uczestnika/uczestników. Kontakt w sprawie superwizji poprzez formularz lub pod nr telefonu 500272553

AKTUALNE TERMINY

form szkoleń realizowanych on line

SZKOLENIA BAZOWE

SZKOLENIA UZUPEŁNIAJĄCE

WEBINARY

Ankieta