Edukacja Elementarna Metodą Projektu
– pozornie znana rzeczywistość
Edukacja Elementarna Metodą Projektu jest formą oddziaływań w ramach stymulacji totalnej. W proponowanej formie jest dedykowana uczniom, którzy posiadają już odpowiedni bagaż doświadczeń na poziomie podstawowym, są uniezależnieni od struktury, nie mają znaczących trudności w odbiorze wrażeń sensorycznych o typie nadwrażliwości. EE pozwala na bardzo analityczne doświadczanie wybranego fragmentu rzeczywistości bliskiej uczniowi, która
z różnych powodów jest mu jeszcze nieznana lub znana wybiórczo. Projekt ma za zadanie przybliżyć dany wycinek dając szanse na jego doświadczenie, poznanie, oraz zarejestrowanie w zależności od możliwości intelektualnych
w formie wrażeń lub spostrzeżeń.
Dzięki szkoleniu dowiesz się:
- jakie są założenia i sposób realizacji podejścia opartego na projektach
- w jaki sposób planować pracę i wyznaczać obszary do realizacji w ramach projektu
- w jaki sposób jest możliwa korelacja pomiędzy realizowanym projektem a celami zawartymi w IPZ-cie
- jak realizować projekty aby miały one układ koncentryczny umożliwiający powrót do zagadnienia/ obszaru lecz już w innym aspekcie
Otrzymasz:
- szablon do planowania i weryfikacji założonych w projekcie celów
- przykłady gotowych, już zrealizowanych projektów
- bazę projektów z podziałem na obszary tematyczne
- gotowe propozycje rozkładu projektów na cały rok szkolny
- skuteczne i inspirujące narzędzie do edukacji uczniów z GWN
Pozwoli Ci to:
- lepiej dostosować tematykę zajęć do możliwości swoich uczniów znajdujących się na poziomie stymulacji totalnej
- maksymalnie wykorzystywać treści jakie niesie za sobą pozornie znana rzeczywistość
- odkrywać obszary otaczającej rzeczywistości szczególnie bliskie uczniowi
- realizować tematykę w sposób planowy z koncentrycznym układem zagadnień uwzględniając cele zawarte w IPZ-cie
SZKOLENIE REALIZOWANE W NASTĘPUJĄCYCH FORMACH
STACJONARNEJ NA ZAMOWIENIE PLACÓWKI
ON-LINE (w formie dostępu do nagrania)
ON-LINE (z udziałem w czasie rzeczywistym)- aktualnie brak